کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9288 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت 365 با اشتراک‌ گذاری آسان فایل، جستجوی بهتر

نگاهی به تغییرات جدید در وبسایت برنامه‌ ریزی مایکروسافت 365 طی هفت روز گذشته می‌اندازیم. این بار، موارد بیشتری برای بررسی نسبت به چند هفته گذشته وجود دارد، پس شروع می‌کنیم.

 

ویژگی‌های جدید در Outlook

  1. اشتراک‌ گذاری فایل‌های آفیس از برنامه‌ های محلی: در نسخه جدید Outlook برای ویندوز که در ماه آگوست ارائه می‌شود، کاربران می‌توانند فایل‌های برنامه‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت) را که به صورت محلی روی دستگاه ذخیره شده‌اند (نه در فضای ابری) مستقیما از طریق ایمیل ارسال کنند.
  2. جستجوی پیشرفته: نسخه‌های جدید Outlook برای ویندوز و وب، به زودی دارای ویژگی‌های جدیدی برای جستجو خواهند شد. کاربران می‌توانند نتایج جستجو را بر اساس نوع محتوا (فایل، مخاطب، ایمیل و غیره) محدود کنند تا راحت‌ تر به آنچه می‌خواهند برسند. همچنین آن‌ها می‌توانند مستقیما از پیشنهادات به تب مربوط به آن محتوا در نتایج جستجو بروند. این ویژگی در ماه جولای به صورت آزمایشی و در ماه آگوست به صورت کامل ارائه خواهد شد. در نهایت، نقشه راه مایکروسافت نشان می‌دهد که پشتیبانی از باز کردن فایل‌های PST (فایل‌های داده‌‎ای Outlook) تا مارس 2025 به نسخه جدید Outlook برای ویندوز اضافه نخواهد شد. با این قابلیت اولیه، کاربران می‌توانند فایل‌های PST را باز کنند، تمام ایمیل‌های موجود در آن را بخوانند و در آن‌ها جستجو کنند. اما در این نسخه اولیه، فقط دسترسی به ایمیل‌ها امکان‌ پذیر است و امکان مشاهده و مدیریت سایر موارد مانند تقویم، مخاطبین و تسک‌ها وجود ندارد.

 

مایکروسافت 365 با اشتراک‌ گذاری آسان فایل، جستجوی بهتر

 

ویژگی‌های جدید در Teams

  1. نمایش گالری گسترده در نسخه PC و Mac: در ماه جولای، قابلیت نمایش گالری گسترده به Teams اضافه می‌شود. زمانی که پنجره جلسه کوچک می‌شود، کاربران می‌توانند نمای کوچک جلسه را به یک نمای گالری بزرگتر گسترش دهند. این کار باعث می‌شود تا کاربران راحت‌ تر روی چند کار به طور همزمان تمرکز کنند و همچنان از روند جلسه مطلع باشند. کاربران می‌توانند اندازه پنجره نمای کوچک را از بین گزینه‌های مختلف (نمایش یک نفر، نمایش چهار نفر، مخفی کردن کامل، نمایش کامل) انتخاب کنند.
  2. کشف آسان‌تر برنامه‌ها در نسخه PC، Mac و وب: در ماه آگوست، کشف برنامه‌های کاربردی در Teams آسان‌ تر خواهد شد. با بهبود یافتن سیستم پیدا کردن برنامه‌ها، کاربران می‌توانند برنامه‌هایی را که قبلا در چت‌های گروهی، کانال‌ها و جلسات استفاده کرده‌اند به راحتی پیدا کنند و با یک کلیک در هر جای Teams از آن‌ها استفاده نمایند.
  3. ویژگی‌های جدید چت در نسخه PC، Mac و وب: در ماه جولای، امکان دسترسی به اطلاعات زمینه‌ای مانند اعضا، پیام‌های پین‌ شده، فایل‌ها و لینک‌های به اشتراک گذاشته شده و همچنین ورود به جستجوی زمینه‌ای از طریق پنجره چت برای کاربران فراهم می‌شود.

 

ویژگی‌های جدید در سایر برنامه‌ها

  1. اکسل (نسخه PC، Mac و وب): در ماه جولای، قابلیت خلاصه‌ سازی داده‌ها به اکسل اضافه می‌شود. با استفاده از یک فرمول واحد، کاربران می‌توانند داده‌های یک ستون را در یک سلول خلاصه کنند. در حال حاضر، محاسبات کل ستون در هر ردیف خروجی منحصر به فردی ایجاد می‌کند، اما این ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد که تمام داده‌های یک ستون را با هم محاسبه کنید تا یک نتیجه نهایی به دست آورید. همچنین می‌توانید یک ردیف با فرمول‌هایی ایجاد کنید که برای ستون‌های مرتبط اعمال می‌شود؛ برای مثال، یک ردیف "جمع فروش کل" یک فرمول SUM زیر هر ستونی که حاوی داده‌های فروش است اضافه می‌کند.
  2. OneNote برای Mac: بر اساس اطلاعات وب سایت برنامه‌ ریزی، دستیار دیجیتال هوش مصنوعی Copilot تا دسامبر به OneNote برای Mac اضافه خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50281 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/21 تعداد مشاهده: 934
سافت گذر